Thursday 19 April 2012

3rd Coupe De France DN1(La Gainsbarre)



        Ξεκινήσαμε την Παρασκευή 13 Απριλίου στις 8 το πρωί . Προορισμός μας η πόλη  Portbail βορειοδυτικά της Γαλλίας στην περιοχή της Νορμανδίας , περίπου 6.30 εξαντλητικές ώρες στο αυτοκίνητο . Με το φτάσαμε στο ξενοδοχείο ντυθήκαμε ποδηλατικά και πήγαμε να δούμε το σιρκουί του αγώνα που ξεκινούσε 10km μακριά . Ο καιρός ήταν καλός για την ώρα , αν και την επόμενη ημέρα αναμενόταν βροχή . Kάναμε έναν γύρο σε χαλαρό ρυθμό  και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση και δείπνο . Αφού πρώτα αδειάσαμε ο,τι ζυμαρικό είχε ο μάγειρας στην κουζίνα γυρίσαμε στα δωμάτια για έναν καλό ύπνο που τόσο είχαμε ανάγκη . Την επόμενη ημέρα Σάββατο 14 Απριλίου στις 13:30 ήμασταν στην εκκίνηση , η ονομασία του αγώνα ήταν ''La Gainsbarre''-Coupe De France DN1 2012 : 156 Αθλητές στην εκκίνηση (140 από τις 20 ομάδες DN1 και άλλοι 16  από 3 ομάδες DN2 που είχαν πάρει ειδική πρόσκληση) ο αγώνας ήταν συνολικά 173.5km και περιελάμβανε 2 γύρους των 18,5km με ένα σπριντ ανάβασης  700μ στο 10% + 2 γύρους των 12,5km με ένα σπρίντ ανάβασης 500μ με κλίση στο 13% +2 γύρους των 11.8km με ένα σπριντ ανάβασης 600μ στο 11% + 10 γύρους των 8.8km χωρίς υψομετρική δυσκολία .Όλοι οι γύροι πέρναγαν από το ίδιο σημείο εκκίνησης-τερματισμού. Μετά από τα πρώτα 20 km άρχησε το ψιλόβροχο που σιγά σιγά εξελίχθηκε σε κανονική βροχή που μαζί με το κομμάτι με τον δυνατό πλάγιο αέρα που ήταν αμέσως μετά απο το σπρίντ ανάβασης δεν άργησε να δημιουργήσει μια δύσκολη κατάσταση για όλους . Στην μέση του αγώνα οπού σταμάτησε η βροχή , είχαμε μείνει λιγότερα από 85 άτομα στο κυρίως γκρούπ . Εγώ ένιωθα καλά και ήμουν πάντα κρυμμένος από τον άνεμο . Το πρόβλημα ήταν ότι από την ομάδα μου Guidon Chalettois είχαμε μείνει μόνο εγώ ο Sebastien και ο Alexis στον αγώνα , οπότε αναγκάστηκα να ακολουθώ σχεδόν κάθε επίθεση αφού υπήρχε περίπτωση να αποσπαστεί ένα μεγάλο γκρούπ χωρίς έναν από την δικιά μας ομάδα μέσα . Περίπου 60 km πρίν το τέλος αποφάσισα  να μην ξανά ακολουθήσω άλλη επίθεση για να κρατήσω δύναμη για τα τελευταία 20km . Δυστυχώς περίπου τριάντα χιλιόμετρα πρίν το τέλος σε ένα σημείο που ήμουν αρκετά πίσω στο γκρούπ 15 άτομα αποσπάστηκαν και μέχρι να το αντιληφθώ ήταν αργά για να τους πιάσω μόνος μου .  Οπότε έμεινα μέσα στο γκρούπ ελπίζοντας κάποια απο τις μεγάλες ομάδες να μήν είχε κάποιον απο τους αθλητές της στους αποσπασμένους και έτσι να τους κυνηγήσει φέρνοντας τους πίσω.... Πράγμα που δέν έγινε και έτσι πέσαμε στο τελικό σπρίντ για την 16η θέση ( οι πρώτοι 30 πέρνουν βαθμούς για την κατάταξη του Coupe de France ) . Στην τελευταία ευθεία τερματισμού είχαμε ευνοικό άνεμο , το σπρίντ ήταν γρήγορο (68km/h max speed στο σπρίντ) και λίγο άναρχο . Τελικά το photo finish έδειξε ότι τερμάτισα 9ος από το γρούπ και 24ος συνολικά στον αγώνα (75 τερματίσαντες) , δείνοντας 8 βαθμούς στην ομάδα μου , που μαζί με τους 12 του Alexis (20ος) και τους 2 του Sebastien(30ος) ..... κατατάσουν 9η την Guidon Chalettois στην γενική βαθμολογία με 154 βαθμούς στο σύνολο απο τους τρείς πρώτους αγώνες . Μετά το τέλος του αγώνα ήμουν λίγο απογοητευμένος αφού ένιωθα οτί μπορούσα να ήμουν στους αποσπασμένους , αλλά έτσι είναι η αγώνες εδώ....λίγο επαναπαύεσαι και μπορεί να χάσεις την ευκαιρία σου . Το καλό είναι ότι η φόρμα μου επιστρέφει . Τελος πάντων πήραμε το δρόμο του γυρισμού , φτάνοντας σπίτι πραγματικά εξαντλημένος λίγο μετά τα μεσάνυχτα(Χριστός Ανέστη!) . Τελικά ο Stephane( Director Sportif ) μου είπε ότι την Κυριακή δεν έχω αγώνα..... κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι θα πέρναγα Πάσχα μόνος μου , κλεισμένος σε ένα διαμέρισμα 2235.14km μακριά από την οικογένεια και τους φίλους μου . Αλλά στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα , πρέπει να κάνουμε επιλογές . Αύριο μετά από δύο εβδομάδες μόνος μου στο σπίτι(αφού ο Timmo Jeret έπρεπε να γυρίσει στην Εσθονία για να τελειώσει το σχολείο) περιμένω τον νέο μου συγκάτοικο....τον Martin Puusep επίσης απο την Εσθονία , είναι η δεύτερη του χρονιά στην ομάδα , άργησε να έρθει γιατί έκανε εγχείρηση στο γόνατο του . Επόμενοι αγώνες για εμένα αυτό το Σάββατο 21 Απριλίου κατηγορίας 1/2/3 και την Δευτέρα 23 Απριλίου κατηγορίας Εlite National..... A bientot !!

 H αθλητές της Guidon Chalettois που πήραν μέρος στο 3ο Coupe de France DN1 (απο αριστερα:Alexis Jarry , Antony Tevenot , Andrien Coujon ,Frederic Guerin , Εγω , Stephane Duguenet , Sebastien  Foucher)

                              Οι μασκότ του αγώνα λίγο πρίν στην εκκίνηση .

                                           To photo finish απο το σπρίντ  του γκρούπ .

No comments:

Post a Comment