Thursday 26 April 2012

Boucle de Troncais - Circuit Boussaquin

 
  
  Όπως είχα πει αυτή την εβδομάδα είχα δύο αγώνες , το Σάββατο και την Δευτέρα . Κύριο χαρακτηριστικό και τις δύο ημέρες ήταν η πολύ βροχή και ο δυνατός άνεμος . Οπως μου είπαν οι συναθλητές μου , στην Γαλλία  ο χειμώνας ''φεύγει''....μετά από την πρώτη εβδομάδα του Μαίου . Το Σάββατο ο αγώνας ήταν κατηγορίας 1/2/3 με ονομασία 22e Βοucle du Pays de Troncais : 128,5km (750m υψομετρικά , 40,5 avgspeed) με τρία μικρά σπριντ ανάβασης , με την διαδρομή να είναι κυματοειδής με πολλά λοφάκια . 156 αθλητές στον αγώνα . Όλα έγιναν πιο δύσκολα όταν στην εκκίνηση , μας έπιασε καταιγίδα και μέσα σε δύο λεπτά δεν υπήρχε μέρος του σώματος που να μην είναι βρεγμένο . Οι ρυθμός ήταν γρήγορος από την αρχή , και οι επιθέσεις διαδέχονταν η μία την άλλη .  Εγώ είχα σκασμένο ελαστικό στον πίσω τροχό , ίσως στην χειρότερη στιγμή , λίγο πριν το τελευταίο σπριντ ανάβασης . Παρόλα αυτά επέστρεψα στο γκρουπ εγκαίρως και πρόλαβα να ανακτήσω λίγη δύναμη και έτσι βρέθηκα αποσπασμένος με άλλους 17(μέσα σε αυτούς και 2 συναθλητές μου από την Guidon Chalettois o Stephane και ο Marc) περίπου είκοσι χιλιόμετρα από τον τερματισμό . Συνεργαστήκαμε τέλεια μέχρι και τα τελευταία 8km που άρχησαν οι επιθέσεις μεταξύ μας .  Τελικά στο τελευταίο λοφάκι ,  4km  πριν το τερματισμό ένας αθλητής της VC Caladois κατάφερε να αποσπαστεί και να μείνει μπροστά μέχρι το τέλος . Εγώ είχα κράμπες στο δεξί πόδι και απλά δεν μπορούσα να βοηθήσω τους συναθλητές μου και ούτε να διεκδικήσω κάποια θέση στο τέλος και έτσι τερμάτισα 17ος προτελευταίος από τους αποσπασμένους , με τον Marc να τερματίζει 4ος και τον Stephane  10ος . Το θετικό ήταν ότι σαν ομάδα ήμασταν πολλοί ενεργητικοί  σε όλη την διάρκεια του αγώνα αλλά παρόλο που ήμασταν τρεις στο τέλος , ο αθλητής που κέρδισε ήταν απλά πολύ πιο δυνατός εκείνη την ημέρα . Την επόμενη ημέρα Κυριακή έκανα μια μικρή προπόνηση αποκατάστασης και την Δευτέρα ήμουν στην εκκίνηση ενός ακόμα αγώνα , κατηγορίας Εlite National με ονομασία 80e Circuit Boussaquin : 128,9km (ένα μεγάλο γύρο των 27km με ένα βουνό 5km + 16 γύρους των 4,8km μέσα στην πόλη + ξανά τον ίδιο μεγάλο γύρο των 27km με το σπρίντ ανάβασης 5km και τερματισμό μέσα στην πόλη , 126 αθλητές στην εκκίνηση , 1300μ υψομετρικά , 40,2 avgspeed ) . Και πάλι ψιλόβροχο σχεδόν σε όλη την διάρκεια του αγώνα και πολύ δυνατό αέρα . Ο αγώνας ξεκίνησε δυνατά καθώς το πρώτο σπριντ ανάβασης ήταν μόλις 11km από την εκκίνηση . Ευτυχώς για εμένα ο άνεμος ήταν κόντρα στο πρώτο κομμάτι του μεγάλου γύρου που υπήρχε το βουνό και ευνοικός στο δεύτερο κομμάτι προς τον τερματισμό που ήταν ευθεία . Την πρώτη φορά που περάσαμε από το σπριντ ανάβασης έμεινα μέσα στο γκρουπ  καλά κρυμμένος από τον άνεμο , και παρόλο που ο ρυθμός ήταν δυνατός ένιωθα καλά , και άρχισα να πιστεύω ότι η διαδρομή του αγώνα μου ταίριαζε αφού αν κρατιόμουν με τους πρώτους και την δεύτερη φορά που θα περνάγαμε από το βουνό , ήξερα ότι στα τελευταία χιλιόμετρα με τον ευνοικό όλα μπορούν να γίνουν . Έτσι τα χιλιόμετρα περνούσαν  ενώ ήμασταν στο μικρούς γύρους μέσα στην πόλη και εγώ έκανα όσο περισσότερη οικονομία μπορούσα περιμένοντας το σπρίντ ανάβασης . Με το που τέλειωσαν οι μικροί γύροι και μπήκαμε στον τελευταίο μεγάλο (27km πριν το τέλος) ήμουν έτοιμος ψυχολογικά να πιεστώ όσο γίνεται . Με το που άρχισε να ανηφορίζει ο δρόμος άρχισαν οι δυνατές επιθέσεις εγώ προσπάθησα να ακολουθώ τροχούς και να μείνω όσο πιο συγκεντρωμένος γίνεται . Ο αέρας είχε μικρότερη ένταση και οι συνεχείς εναλλαγές ρυθμού με είχαν φέρει στα όρια μου ....κρατιόμουν με ο,τι είχα .....ένα χιλιόμετρο πριν την κορυφή , είχα ''χτυπήσει'' κόκκινο και ήμουν έτοιμος να μείνω από τους πρώτους , εκείνη την στιγμή κοιτάζω πίσω και βλέπω μόνο τα αμάξια συνοδείας....είχαμε αποσπαστεί , ήμασταν μόλις 15 άτομα....'''οχι τώρα!'' ...σκέφτηκα..... και όπως λέει ο φίλος μου ο Γιάννης , έβγαλα τον ''πολεμιστή'' από μέσα μου για άλλη μία φορά . Πέρασα το σπριντ ανάβασης 5 δευτερόλεπτα πίσω από το γκρουπάκι μπροστά μου και τους έπιασα στην κατηφόρα . Με το που τέλειωσε η κατηφόρα και στρίψαμε αριστερά για τα τελευταία 15km του αγώνα με τον ευνοικό . Μπροστά μας υπήρχε μόνο ένας αθλητής της CR4C Roanne που είχε επιτεθεί 500μ πριν τελειώσει η ανηφόρα και με τον άνεμο ευνοικό και την συνεργασία στο γκρουπάκι να μην είναι οργανωμένη , έμεινε μπροστά μέχρι το τέλος . Εγώ 2,5km πριν το τέλος ένιωθα δυνατός και αποφάσισα να επιτεθώ , με έπιασαν 1km πριν το τέλος και απο εκεί και έπειτα άρχισα να σκέφτομαι το τελικό σπρίντ . Πήρα την τελευταία αριστερή στροφή καλά πλασαρισμένος , 250μ πριν την γραμμή και τελικά τερμάτισα 2ος από το γρουπακι και 3ος στον αγώνα .Ο Αntony και ο Marc , που είναι σε πολύ καλή κατάσταση αυτή την περίοδο , ήταν μαζί μου στους αποσπασμένους και τερμάτισαν 4ος και 5ος , έτσι ολοκληρώσαμε μια αρκετά ικανοποιητική εμφάνιση για την Guidon Chalettois .
Επόμενος αγώνας είναι το 4ο μέρος του Coupe De France DN1 την Τρίτη 1 Μαίου.Ατομικο Χρονόμετρο 28,5km , ξεκινάω στις 13:31 ώρα Γαλλίας . Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι δεν έχω τρέξει άλλη ατομική χρονομέτρηση φέτος και ο,τι έχω μόνο μία εβδομάδα για να συνηθίσω το καινούργιο ποδήλατο χρονομέτρου της ομάδας Argon18-E116 . Tα λέμε σύντομα , ελπίζω την Τρίτη να είμαι σε καλή κατάσταση .


                                         Ο τερματισμός στο Circuit Boussaquin

                      O αγώνας του Σαββάτου Βοucles du Pays de Troncais...βροχή ...βροχή ...βροχή!

                                           To ποδήλατο χρονομέτρου της ομάδας 

No comments:

Post a Comment